2013. szeptember 18.

Egy étkészlet megmaradt magányos darabjai...

Gondolom az étkészletek senkinél sem örök életűek....Hát nálunk sem azok... Azt a  megmaradt néhány tányért, ami egy szépreményű Ikea készletből maradt  rakosgattam ide és oda egy ideig,  majd megelégeltem.....Már majdnem kidobtam, amikor rájöttem, hogy ez nálunk nem fordulhat elő.
Tehát fogtam, a belsejét lefestettem (Unitop! és még el is lehet mosni) egy régi övből pedig fület csináltam, amit csavarral rögzítettem. Ezekkel a púder színekkel igazán finom, visszafogott, elegáns kis gyümölcsöstál lett belőle.
A most megjelent Lakáskultúrában részletesen elolvashatjátok, hogyan is készült.

...itt már csak ragasztópisztolyt használtam.....



Ha kerámiát vagy üveget fúrtok, mindenképp speciális fúrófejet használjatok. Bármelyik barkácsáruházban kapható.
Fotó Axel Springer/Lakáskultúra/Wein Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése