2013. augusztus 13.

Miért (nem) szeretjük a pilleszéket?

Azt hiszem a műanyag piileszékek igencsak megosztják az emberiséget...és akkor még finom voltam. Nem találtam a környezetemben senkit aki értette volna, hogy miért őrizgetek a tárolóban három bizarr színű darabot. Nekem nincs bajom velük, sőt, szervesen hozzátartoztak a gyerekkoromhoz, így még akár azt is mondhatom, hogy szeretem őket...jó, jó a színük nem tökéletes, de mire való a festék és az ecset??
Még tart a nyár egy darabig, úgyhogy érdemes volt belevágni az átalakításukba, hogy kerti partyk idején pezsgősvödör szerepét töltsék be. Úgy láttam  sokak véleménye megváltozott erről a méltatlanul lefikázott ikonikus darabról, amikor több ponton szembe jött velük a kertben  jéggel és pezsgővel megpakolva....:) (természetesen érdemes többet csinálni, hogy a kert minden részére kerüljön egy-egy!)

 Nincs más teendő, mint a külső részét egy szivacshengerrel két rétegben áthengerelni (az unalomig ismétetelt Otexxel)....a jég és a pezsgő elhelyezéséhez gondolom nem nagyon kell leírás:)....Mi habzó bort ittunk, mivel az Aldiban elképesztően gyönyörű kék üvegben árulják....és ugye a látvány elengedhetetlen...:)

A pilleszék nem volt mindig ilyen mostohagyerek.
"Az eredeti széket Henri Massonet tervezte 'Tam Tam Stool' néven, így Tamtam szék néven került be a történelembe. Előállítási költsége alacsony volt, és különleges formája, ill. színei miatt hamar siker lett Nyugat-Európában. Igazán híres azt követően lett, hogy a 70-es években Brigitte Bardotról készült egy fotósorozat, mely megörökítette a színésznőt egy ilyen széken ülve."
  Kelet-Európában ennek a széknek a másolata terjedt el....
 .A mai napig gyártják és bizonyos enteriőrökbe tökéletesen beilleszthetőek.


forrás: szelidesign.hu

fotó Axel Springer/KKO/Wein Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése