2013. június 27.

Farönkön ücsörögni lehet kényelmesen is...

Barátainknál kivágtak egy óriási fát, természetesen a rönkök nálunk kötöttek ki. Nagy piromániások vagyunk, sokszor rakunk tüzet, így a tűzrakóhely körül elég sok ülőhelyre  van szükség. Szerintem a rönkök erre tökéletesen alkalmasak, csak hát ugye a kényelem....
Lesablonoztam a rönkök tetejét és varrtam egy "rönk alakú" párnát....és még azt is megoldottam, hogy ne fújja el a szél, ha éppen senki nem ücsörög rajta...

...a sablon és a párna szabása..... ezután már csak körbevarrtam és kitömtem....
Ha nem akartok párnát varrni, akkor a rönk kis asztalként is használható. A mart "fülek" ilyenkor is jó szolgálatot tehetnek, fűzzetek bele színes gumit és ha feltámad a szél, nem lesz gond a szanaszét szálló papírzsepikkel, újságokkal...

fotók Axel Springer/KKO/Wein Krisztina

2 megjegyzés:

  1. Szia, hogy martad bele a fába a rögzítő füleknek a mélyedést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van egy kis Dremel gépem...ilyen:https://www.mall.hu/multifunkcios-eszkoz/dremel-3000-multifunkcionalis-szerszam01?gclid=CjwKEAiA17LDBRDElqOGq8vR7m8SJAA1AC0_3X5qkrteobqFaWRllVc6pkYQEcpSqTfCNDK6zUizqRoCQfvw_wcB
      Nagyon sok féle barkácskodáshoz jó, úgyhogy érdemes beszerezni...

      Törlés