2013. március 11.

Ha van egy üres falatok....

Az Otthonok és Kertek következő számában adok néhány tanácsot falmatrica ragasztás ügyben. Ennek kapcsán körbenézelődtem ebben a témakörben és rá kellett, hogy jöjjek, egyáltalán nem jogos, hogy idegenkedek tőlük. Ugyan használtam mér néhány munkámnál, sőt két kis kezemmel ragasztottam fel, de ennek ellenére eddig inkább a saját kezű festés mellett lobbiztam. Nem volt jogos!!! Annyira gyönyörű (időnként vicces) darabokat találtam, amit akár meg is rendelhettek, hogy változtatnom kellett meggyőződésemen. Nem beszélve attól a nem elhanyagolható körülménytől (na jó..Ny. hívta fel erre a figyelmemet...), hogy nem mindenki akar/tud falfreskókkal napokig pepecselni,amikor egy egyszerű mozdulattal vesz/rendel egy kiválasztott mintát és kb húsz perc alatt felragasztja ....és kész!!! Na jó...belátom.....

nagyon tetszene egy lány gyerekszobában, de én azért ezt megpróbálnám felfesteni....(tudom, tudom...hagyjam abba....:)
őt már ragasztottam fel egy tiniszobában.....élőben is nagyon jó...a képen nem látszik, hogy a gombok valódiak, úgyhogy nem csak dekor, hanem valódi fogasként is használható..
nem tudom mennyire lesztek népszerűek családotok körében, ha limitáljátok a zuhanyozásra szánt időt....hmmm azért próbálkozni lehet...:)
.....jön a Húsvét ugye.....
:))))))


Ezeket a matricákat innen vagy innen rendelhetitek meg. Ha nem akartok külföldről rendelni, akkor a ezt, ezt, ezt  vagy ezt az oldalt nézegessétek....
                                    


  



   

2 megjegyzés:

  1. :))) A zuhanyzó-homokórát nálunk is be kéne vezetni!

    VálaszTörlés
  2. Vagyunk ezzel egy páran:)))!! Szerintem a legtöbbünknél elég esélytelen....:)

    VálaszTörlés