2012. november 4.

...lámpa tuning minimál ötlettel....

...na igen, valóban nem túl nagy ötlet egyszerűen lefesteni valamit....az jóval nagyobb feladat hogy megtalálja az ember azt a Valamit...
Nekem szerencsém volt. Nemrég egy munkámnál az egész házat szétbombázták, az előző lakók ottmaradt holmijai egy konténerbe kerültek....Hálát adok az égnek, hogy pont akkor érkeztem, amikor az egyik mester,  kezében valami narancssárga izével a konténer felé tartott...Mondanom sem kell, hogy amikor kiderült, hogy egy egészen érdekes formájú lámpát szeretne éppen szemétre helyezni, cselekednem kellett.....
Szerintem nagyon izgalmas forma, ezért sem flikk-flakkoltam nagyon az átalakítással. Mivel a hálószobánkba szántam, ahol sötét a mennyezet, sima fehér Otexszel áthengereltem (csodálkoztok, hogy most nem a szerelmetes Unitopom került elő:)...Egyszerűen azért, mert egyrészt ezt találtam itthon, másrészt a nagyon sima felületekre -pl csempe, zománcozott felületek, üveg...stb)- kicsit jobban tapad....Hátránya, hogy oldószeres ezért elég büdös és nehezebb az ecseteket kimosogatni).
Gondolkodtam, hogy valami színes vezetékre (Tilka) jó lenne kicserélni a sima fehér vezetéket, de nem volt itthon és szokásos türelmetlenségem nem engedte, hogy megvárjam, amíg beszerzem...
A lámpa száradása után alig vártam,  hogy felűzhessem megkérjem Ny-at, hogy szerelje fel....
Olyan lett, mint amire számítottam:)....azért elárulom, hogy nem egy, hanem két ugyanolyan lámpa került hozzám, úgyhogy a másiknál még erősen gondolkodóban vagyok, hogy milyen legyen.....
...nem sima körte került bele, mert nagyon vakítana...az ezüsttel foncsorzott csak felfelé nyomja a fényt és akkor is jól néz ki, amikor nem ég a lámpa...
fotó: Wein Krisztina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése