2012. augusztus 29.

kezdődik, kezdődik, kezdődik....

..na igen, az iskoláról van szó...gondolom ez a problémakör sokunkat megvisel. Komolyan mondom, szülőként asszisztálni jóval stresszesebb, mint amikor én voltam a résztvevő alany......Vagy ez már annyira messze van, hogy az idő megszépíti?:).... Nem tudom, minden esetre gyerekeim jóval rezignáltabban veszik tudomásul az ősz beköszöntét, mint én....sőt...
Kicsit összesűrűsödtek a dolgok, így kevesebb időm van kreatívkodni, ezért, hogy valamivel mégis elő tudja rukkolni, átnéztem az archívumomat.... és mire bukkantam?...az egyik kedvencem. Már tavaly (vagy tavaly előtt?) megjelent a Kiskegyed Otthonában, de szerintem még mindig nagyon jó darab....és mondjuk tényleg negyed óra alatt kész van. Na persze ebben nincs benne az néhány nap:) mire végre megtaláljuk a megfelelő mini farönköt.....



...ami kell hozzá...

...és egyszerűen, csak baromi sok 2-3 cm mély lyukat kell furkálni egy 8-as fúrófejjel....és kész...


fotók Axel Springer KKO/Wein Krisztina

1 megjegyzés:

  1. Egyszerűen IMÁDOM amit művelsz! Komolyan kedvet kaptam hogy én is ilyeneket csináljak!!! Valami állati jóóóóók!! :-DDDD

    VálaszTörlés