2012. május 25.

GYÖNYÖRŰ szemét...:)

Még kora tavasszal találtam a neten egy olyan gyűrűt, ami abszolút "nekemkell" kategóriás (volt már ilyen bútor , festmény ...nem.... sajnos azóta se került hozzám egyik darab sem:))) 
Gyorsan kiderítettem, hogy a "találmányom" alkotója Kis-Németh Marcsi, álnéven a Kinema Design. Miután láttam, hogy a gyűrű csak egy dolog, de a többi termék is hasonlóan gyönyörű, egyértelmű volt, hogy a májusi Lakáskultúrában róla fogok írni, ami meg is történt...remélem sokan olvastátok!!
Tudom, tudom .....unalomig ismétlem, hogy annyira szeretem, ha az újrahasznosítás nem gagyi, sufnituning, hanem profi minőségű designtudatos tevékenység, de sajnos nem bírom nem megemlíteni :)...... 
Úgy tűnik Marcsi bemutatása jó választás volt, hisz azóta többen kérték az elérhetőségét, így bizonyságot nyert, hogy nem csak én találom nagyon szépnek amiket csinál.
A megjelenés óta az is kiderült, hogy üzletet nyitnak Grand Village néven a Nagydiófa utcában, így már nem kell annyira keresgélni a dolgait....

Ő volt az, ami elsőként lenyűgözött...(remélem mindenkinek egyértelmű, hogy gyógyszeres és egyéb kidobott üvegeket láttok:)???)
Aztán jött a többi.....
fotók Kinema Design

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem Marcsi munkáit!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és ízléses munkák!!!! És tényleg külön öröm, hogy az újrahasznosítás ilyen extra minőséggel jelenik meg!

    VálaszTörlés
  3. Jajj, most olvastam milyen kedveseket írtatok! :-) Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés