2012. január 18.

...folytatás..a csíkos asztal előélete..

Amikor teljesen romos állapotban hozzánk került, nagyon gondolkodóba estem, hogy mi történjen vele..... végül egy hirtelen ötlettől vezérelve kettévágtam. Az egyik feléből, az a csíkozott asztal lett, amit már láttatok, a másik fele egy mosdó alá került.
(A képek minőségéért elnézést, nem találom az eredetit, így csak beszkennelni tudtam a Lakáskultúrából.)

fotó Darabos György

A ketté vágás után túl sok teendő nem volt vele. Kivágtam a szifon helyét, kicsit megcsiszoltam a felületét és kültéri lakkal lelakkoztam. A falon egy teljesen egyszerű kivitelű mosdó volt, valamelyik barkácsáruházból. Még csak leszerelni sem kellett, egyszerűen alátoltam az elkészült fél asztalt. Egyetlen fennakadás akkor történt, amikor kiderült, hogy nem fér a mosdó alá, 3 cenitvel magasabb, mint kellene....megint fűrészelés, de most már a lábból... 
Sajnos az elkészítés fázisairól nem készült fotó (nagyon koncentráltam, hogy sikerüljön:), de rajzoltam egy kis képregényt, hátha segítség, ha valaki szeretné megcsinálni. Bármilyen jó formájú asztalból megcsinálható..


..és a mosdóhoz tartozó fürdőszoba..... (bal oldalon, a parapetfal mögül, egy kicsit kilóg az asztal lába:)


..és a fürdőszobával egybenyitott hálószoba....


...ja, és a csíkos asztal, amikor még nem volt csíkos







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése