2012. január 3.

...amiből igazán sok van...


Na igen, most, hogy még mindig orromat folyatva itthon vegetálok (itt) ráérek gondolkodni.... Például a wcpapír gurigán.. rengeteg van belőle... folyamatosan jártatom az agyam mi is lehetne belőle, hisz annyira egyértelmű, hogy fel kéne valamire használni. Bevallom nekem eddig csak teljesen unalmas triviális dolgok jutottak eszembe, vagy kicsit öncélú dekorációk, vagy elég gagyi megoldású használati tárgyak. Úgy tűnik mások sokkal előrébb járnak ebben a témakörben..
Amikor megtaláltam Anastassia Elias miniéletképeit, felhagytam a gondolkodással, pillanatnyilag úgy döntöttem a wcpapir guriga bizniszt meghagyom a profiknak...egyenlőre!!

Mini életképek, meseszerű hangulatban...természetesen azon egy kicsit fennakadtam, hogy a figurák miért nem a gurigából lettek kivágva..:), de csak azért, mert most kicsit kötözködős hangulatban vagyok:)






és akik valóban bizniszt csináltak belőle


ezek is tetszenek.....

forrás
forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése