2011. december 22.

...nyári mézeskalács...

Igen, valóban van némi ellentmondást a címben, ennek ellenére, az idei mézeskalács ilyenre sikeredett (...az a fránya tudatalatti...). Mini ajándéknak készült és csak ajánlani tudom azon barátainknak, akik az évi szokásos karácsonyi gyűlésre hozzánk érkeznek, hogy hasonlóan tréfásnak találják mint én, hisz gyerekkorunk óta együtt dunázunk, hajózunk....egyértelmű, nem?:)
Mondhatnám, hogy nagyon egyszerű elkészíteni, de hazudnék, ha ezt állítanám. Odáig valóban nem egy nagy dolog, amíg mézeskalács tésztát készítünk, szív formával kiszaggatjuk, a szívek csúcsait levágjuk, majd kisütjük. És utána....az ételfestékkel színezett cukros tojásfehérje habot zacskóba töltjük, tűvel lyukat szúrunk rá és felrajzoljuk a fürdőruhákat....na, hát így gondoltam én is.
Fotókat kizárólag a szép részekről csináltam, mivel a szanaszét folyó színes levekből, összeragadt zacskókból,(a végén igencsak hasznosnak bizonyult) orvosi fecskendőkből álló káoszt, kizárólag nagyon erős idegrendszerrel rendelkezőknek ajánlanám, így ezeket a fázisokat inkább a képzeletetekre bízom...
Na de néhány küzdelmes óra (legalábbis nekem óráknak tűnt:) után megszülettek. Igazán csinos darabok:).....azt hiszem megérte....




és a "szalonképes" fázisok





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése