2011. december 23.

....célegyenesben...

Nagyjából kész minden. A lakás tele kis fényekkel, az összes elkészült karácsonyi dekor megtalálta a helyét. Ny. megfőzte a halászlét. Az eddigi évekkel ellentétben nem úszott a konyha halfejekben, uszonyokban, pirospaprikában,  nem borítottak el minket az elmosogatásra váró lábosok, tálak...És a titok: fagyasztott halászlé alap... ! Vessetek a gasztrobloggerek elé, de a végeredményt illetőleg nem érzem a különbséget:)))!! 

Holnapra fadíszítés, ma éjszakára a csomagolás maradt. Idén családtagjaim képeiből csináltam csomagolópapírt (Lakáskultúra olvasóknak ez már nem újdonság), ugyanis kicsit besokalltam a kapható papíroktól. Igaz, gyönyörűek, bármit lehet kapni, csilli-villitől a teljesen natúrig, de .....

Kiválogattam néhány fotót nagyanyó lánykorától kezdve a gyerekeimig. Montázst csináltam és kinyomtattam. Ajándékkötözőnek előtúrtam a pincéből egy kis spárgát. Az ajándék már csak ráadás, remélem a papír mindent visz majd!!!

(A fotók senkit ne tévesszenek meg, csak novemberi főpróba volt, a karácsonyi anyaghoz az újságban. Sajnos még nem állnak halomban a már becsomagolt ajándékok, de előttem az éjszaka...:)







fotók Darabos György

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése